fannyamandaa.blogg.se

2013-11-11

Kategori: Allmänt

Inte många dagar kvar nu till den efterlängtade julafton. Har gått och blivit en jul och vintermänniska de senaste åren. Tycker det är så fruktansvärt mysigt, massor av ljus, glögg, julmust och massor av julbak och julgodis. 
Stämningen som sprider sig i familjen och släkte är oslagbar. De senaste åren, ju äldre man har blivit har jag också blivit mindre beroende utav att få julklappar, jag har blivit mer intresserad av att ge de senaste. 
Ska bli lika kul iår att köpa julklappar och ge till mina nära och kära. I år ska jag även köpa mig en julklapp till mig själv, för första gången. Roligt det också. 

Tillbaka till nuet. Jag sitter och väntar på att tiden skall rinna iväg en timma framåt ungefär, då ska jag gå ner till gymmet och springa en stund tillsammans med Malin. Himla skönt att man har kommit igång nu med träningen, denna gången skall jag lyckas också med mitt mål. 

Massor av kramar från mig. 
Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här: